درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 820
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



paez




 

 

مراپیداکن مادر

 

 

کوچکتر که بودم

گاهی دستهایم از دستانت رها میشدند

و من در ازدحامی از ادمها گم میشدم

گریه میکردم که زودتر  مرا بیابی

همه مهربان بودند

همه دوستم داشتند

...

اینک بزرگ شده ام

گاه و بیگاه گریه میکنم

که باز هم در میان ازدحام ادمها گم شوم نه درون ازدحام تنهایی ام

 دلم برای گم شدنهای کودکی تنگ شده مادر

اینجا گم که میشوی کسی دنبالت نمیگردد

حتی برای گم شدن هم باید کودک بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:, :: 21:56 ::  نويسنده : yaya